Rivstart efter semestern!

Härlig fart och fläkt efter semestern!
Håller på att slipa på en ny hemsida som ska publiceras om några veckor. Mycket jobb men det är kul också. I morgon har jag en arbetsdag med människor, känns lite skönt att ha en dag då och då när jag är på ett ställe. När jag behandlar hästar blir det mycket resor vilket jag också gillar, kombinationen är bäst!

Kort blogg idag, dagen har varit lång men superhärlig!

Just det, när jag kommer ihåg. Jag skulle vilja ha bilder till hemsidan på hästar jag behandlar, det kan vara allt från träning eller tävling och alla sorters hästar är välkomna! Jag behandlar alla discipliner så det skulle vara kul att få med mångfalden. Vill ni skriva lite info om hur ni upplevt behandlingen på er häst vore det jätteskoj att få med också.:)

Ni som vill kan maila mig till cindy@osteopatkliniken.eu

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En flängig dag..

Mycket jobb..

Snart semester