Full fart igen!

Semestern är över för den här gången. Vi var en vecka i Dalarna och sen har vi bara utgått hemifrån, det har varit så lugnt och skönt. Jag har vilat, vilat och vilat och nu känner jag mig 100% utvilad! Nu är det jobba som gäller igen och det är kul att vara igång igen. Första arbetsveckan är avklarad och nu är man liksom igång igen!

Jag lägger en hel del tid på min hemsida just nu, den kommer att bli helt ny och med massa nya funktioner. Bl.a. vill jag starta ett forum där man kan diskutera hälsa och träning om både hästar, människor och kanske hundar också. Idag beställde jag nytt webhotell och trodde jag skulle kunna komma igång direkt men jag måste vänta... och vänta är inte min starka sida.:)

Nästa vecka ska jag förutom att arbeta i Stockholm även åka till Dalarna och Västkusten. Jag sålde min senaste häst till Västkusten och det är genom köparen jag ska dit och arbeta. Det ska bli så kul att se honom igen!

Bättre sätt att ladda batterierna än ridning finns nog inte och det slår all meditation i världen med hästlängder. Så småningom ska jag köpa häst igen.. snart snart snart..:)

Jag har ju min underbara hund Rocky, han är ju nästan stor som en häst och det är jättekul att jobba med honom.

Alla som har eller har haft häst vet väl att det kan vara lite smågnabb i stallen ibland men i hundvärlden verkar det värre än värst. Det bråkas och tjafsas och är ganska mycket okunnighet tyvärr. Jag håller lite distans där. Tacka vet jag hästfolk! Måste dock tillägga att jag lärt känna några fantastiska människor i hundvärlden, man ska absolut inte dra alla över en kam. Rötäggen är ofta en minoritet men dom märks tyvärr desto mer...

Min dotter Nicole fyllde 15 år i onsdags, GRATTIS till henne. Hipp, hipp hurra!!! (tycker inte det var länge sen hon höll på att lära sig att gå, tiden flyger fram)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En flängig dag..

Mycket jobb..

Snart semester